Mijn eerste reis - Reisverslagen van Romy & Ton - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Romy & Ton - WaarBenJij.nu

We combineren Canada met Alaska. Startend in ons favoriete Vancouver rijden we in korte tijd naar Golden vanwaar we de national parken aldaar bezoeken. Daarna nog even naar Wells Gray Park waar we ooit onze eerste beren zagen in het wild.
Van Vancouver vliegen we naar Anchorage en gaan dan nog 2 weken door Alaska trekken. Met dank aan Ria Taks die met al haar ervaringen een mooi reisvoorstel voor ons maakte.

28 Juli 2016

Een fantastische afsluiting van een mooie reis

24 Juli 2016

Van Whittier naar Valdez

21 Juli 2016

Seward is the place to be!

19 Juli 2016

Homer is the place to be!

17 Juli 2016

Alaska: na 2 dagen..beren, zalm en natuur!
Romy & Ton

Dit jaar combineren we Canada met Alaska. We starten met een paar dagen Vancouver, reizen dan rustig richting de national parken in de buurt van Golden (waar we een week actief genieten) en reizen via Banff, Jasper en Clearwater terug naar Vancouver. 14 July vliegen we van Vancouver naar Anchorage waar we 2 weken Alaska gaan ontdekken. Met dank aan de adviezen van Ria Taks (www.alaska4all.nl). Wil je automatisch de verslagen ontvangen, meld je dan aan voor deze reissite. Geniet met ons mee!